§1. ZWROTY
Zwroty do 14 dni.
1. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot) zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument przy zakupie przez Internet ma prawo w przeciągu 14 dni odstąpić od umowy.
2. Zwrotu towaru można dokonać na podstawie dowodu zakupu. Odsyłany towar nie powinien nosić śladów użytkowania.
Towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać z dopiskiem "ZWROT" na adres:
wGre.pl – GRY i KONSOLE
ul. Bracka 15
59-800 Lubań
3. Koszt przesyłki do wGre.pl podczas wykonywania zwrotu ponosi nadawca.
4. Zwroty wysłane za pobraniem, nie będą odbierane.
5. W przypadku całkowitego zwrotu zamówienia zwrot pieniędzy obejmuje wartość odesłanego towaru wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki (znajdującymi się na paragonie). W przypadku częściowego zwrotu przesłana kwota nie będzie uwzględniać kosztów przesyłki.
6. Zwrot środków pieniężnych za zwracany towar zostanie dokonany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta. Zwrot dotyczy kosztów produktu(ów) wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego). Zwrot dokonywany jest na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
________________________________________
§2. REKLAMACJE STACJONARNE I WYSYŁKOWE
1. W przypadku reklamacji należy czytelnie wypełnić i dostarczyć do sklepu stacjonarnego lub wysłać na adres: wGre.pl – GRY i KONSOLE, ul. Bracka 15, 59-800 Lubań (wraz z reklamowanym towarem) formularz reklamacyjny. Należy podać w szczególności: imię, nazwisko, dane kontaktowe (e-mail, telefon) oraz dokładny opis usterki reklamowanego produktu. Dodatkowo, z reklamowanym produktem należy przesłać dowód zakupu (paragon/faktura, dowód płatności, numer zamówienia).
2. Przesyłki wysłane za pobraniem (z koniecznością dokonania opłaty u kuriera przy odbiorze) nie będą odbierane.
3. W przypadkach uznanych reklamacji gwarantujemy zwrot należności poprzez przelew bankowy na wskazane przez zamawiającego konto.
4. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
________________________________________
§3. REKLAMACJE ONLINE
1. Wypełnij formularz i prześlij jego skan lub zdjęcie mailowo na adres: reklamacje@wgre.pl
2. Jeśli jest problem z uzupełnieniem/przesłaniem skanu formularza, możesz umieścić informację w treści maila w szczególności:
a) powód reklamacji (wskazanie uszkodzenia),
b) data stwierdzenia wady,
c) żądanie reklamacyjne,
d) dowód zakupu (paragon/faktura, nr zamówienia, potwierdzenie płatności),
e) dane do przelewu zwrotnego w przypadku uwzględnienia reklamacji;
3. Do zgłoszenia należy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu w całości oraz zdjęcie zgłaszanego uszkodzenia.
4. Po wstępnej weryfikacji otrzymasz potwierdzenie przyjęcia towaru do procesu reklamacyjnego lub prośbę o uzupełnienie dodatkowych informacji.
5. W niektórych przypadkach będzie konieczność dostarczenia produktu do oględzin. Poinformujemy Cię wtedy o konieczności przesłania produktu fizycznie na adres:
wGre.pl – GRY i KONSOLE, ul. Bracka 15, 59-800 Lubań
6. Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni, a decyzję otrzymasz na adres e-mail, z którego otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie.