Darmowa dostawa od 250 zł
100% zadowolonych klientów

§1. ZWROTY

Zwroty do 14 dni.

1. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot)  zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument przy zakupie przez Internet ma prawo w przeciągu 14 dni odstąpić od umowy.

2. Zwrotu towaru można dokonać na podstawie dowodu zakupu. Odsyłany towar nie powinien nosić śladów użytkowania.

Towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać z dopiskiem "ZWROT" na adres:

wGre.pl – GRY i KONSOLE

ul. Bracka 15 

59-800 Lubań

3. Koszt przesyłki do wGre.pl podczas wykonywania zwrotu ponosi nadawca.

4. Zwroty wysłane za pobraniem, nie będą odbierane.

5. W przypadku całkowitego zwrotu zamówienia zwrot pieniędzy obejmuje wartość odesłanego towaru wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki (znajdującymi się na paragonie). W przypadku częściowego zwrotu przesłana kwota nie będzie uwzględniać kosztów przesyłki.

6. Zwrot środków pieniężnych za zwracany towar zostanie dokonany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta. Zwrot dotyczy kosztów produktu(ów) wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego). Zwrot dokonywany jest na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

LINK DO FORMULARZA ZWROTU 

________________________________________

§2. REKLAMACJE STACJONARNE I WYSYŁKOWE

1. W przypadku reklamacji należy czytelnie wypełnić i dostarczyć do sklepu stacjonarnego lub wysłać na adres: wGre.pl – GRY i KONSOLE, ul. Bracka 15, 59-800 Lubań (wraz z reklamowanym towarem) formularz reklamacyjny. Należy podać w szczególności: imię, nazwisko, dane kontaktowe (e-mail, telefon) oraz dokładny opis usterki reklamowanego produktu. Dodatkowo, z reklamowanym produktem należy przesłać dowód zakupu (paragon/faktura, dowód płatności, numer zamówienia).

2. Przesyłki wysłane za pobraniem (z koniecznością dokonania opłaty u kuriera przy odbiorze) nie będą odbierane.

3. W przypadkach uznanych reklamacji gwarantujemy zwrot należności poprzez przelew bankowy na wskazane przez zamawiającego konto.

4. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

________________________________________

§3. REKLAMACJE ONLINE

1. Wypełnij formularz i prześlij jego skan lub zdjęcie mailowo na adres: reklamacje@wgre.pl

2. Jeśli jest problem z uzupełnieniem/przesłaniem skanu formularza, możesz umieścić informację w treści maila w szczególności:

a) powód reklamacji (wskazanie uszkodzenia),

b) data stwierdzenia wady,

c) żądanie reklamacyjne,

d) dowód zakupu (paragon/faktura, nr zamówienia, potwierdzenie płatności),

e) dane do przelewu zwrotnego w przypadku uwzględnienia reklamacji;

3. Do zgłoszenia należy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu w całości oraz zdjęcie zgłaszanego uszkodzenia.

4. Po wstępnej weryfikacji otrzymasz potwierdzenie przyjęcia towaru do procesu reklamacyjnego lub prośbę o uzupełnienie dodatkowych informacji.

5. W niektórych przypadkach będzie konieczność dostarczenia produktu do oględzin. Poinformujemy Cię wtedy o konieczności przesłania produktu fizycznie na adres:

wGre.pl – GRY i KONSOLE, ul. Bracka 15, 59-800 Lubań

6. Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni, a decyzję otrzymasz na adres e-mail, z którego otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie.

Śledź nas na Facebooku